חידושים לטובת ציבור היולדות

    עפר גדנקן No Comments on חידושים לטובת ציבור היולדות

    במרכז הרפואי שיבא – תל השומר מציגים חידושים לטובת היולדות

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שירות חדש ומיוחד במרכז הרפואי שיבא – תל השומר. בין הבשורות החדשות שהוטמעו בתקופה האחרונה בחדרי הלידה של שיבא לטובת היולדות, נכלל גם שירות "רפואה משלימה"  ודיקור סיני – הניתן ע"י מערך מטפלות מקצועי ומוביל בשיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי והמיילדות. הטיפול מתבצע בהתאמה למצבה הרפואי של היולדת ולבקשתה, ובעקבות הביקוש הרב והתועלת המקצועית המופקת ליולדות שירות זה יורחב בעתיד הקרוב.

    הטיפול ניתן בחדרי הלידה של שיבא והוא אינו כרוך בתשלום נוסף.

    "שירות הדיקור הסיני בחדרי הלידה שלנו בשיבא אפשרי וזמין בכל יום" אומרת הגב' חביבה ארנון, מיילדת ויועצת מועדון יולדות שיבא בייבי "החל משעות הבוקר המוקדמות ועד 15:00 אחה"צ. הצוות המקצועי שנותן את השירות עבר בקרה מחמירה של בית החולים והוא עובד כחלק בלתי נפרד מהאגף שלנו בצמוד לצוות המיילדותי, לפי הצורך ולפי בקשת היולדות. "האפקט של השימוש בטכניקות רפואה משלימה בחדרי לידה" אומר מר אביב מסינגר , אחראי תחום רפואה משלימה בשיבא "הוא ניכר, לא רק בהרגעת היולדת וסיועה לשקט הנפשי אלא גם מרשים לראות את ההשפעה על קצב התקדמות הלידה, על ההקלה בתחושת הכאב ועוד. כפי שידוע לנו מחז"ל יישוב דעתה של היולדת הוא בחשיבות עליונה גם בנוגע להלכות שבת, ואנו אכן נערכים לתת בהמשך מענה מותאם גם בשבתות על פי הנחיותיו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א רב ויועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא, שגם אישר שאין כל חשש הלכתי בקבלת שירות זה בשיבא בימי החול".

    "הדיקור הסיני הוא רק חלק ממגוון חידושים שהכנסנו לאחרונה לאגף הנשים ויולדות", אומר פרופ' אייל סיון – מנהל אגף נשים ויולדות בשיבא – תל השומר, "וכל זאת נעשה מתוך רצון לתת מענה לצרכי הנשים והיולדות ולתת להן את האפשרות לעבור את מהלך הלידה בתחושה הכי טובה שיש, מותאמת אישית, ובאופן הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית – מקצועית. אנו משתדלים  לאזן כל העת את המינונים המדויקים בין הטיפול הרפואי, הטיפול המשלים והמקום להתנהלות הכי טבעית שאפשר – כמובן עם הקשבה לרצון ובחירת היולדת עצמה.".



    0 תגובות